Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zwrotu artykułów można dokonać do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że przyjmujemy jedynie nieużywane produkty.

Aby zwrot przebiegł sprawnie potrzebujemy informacji pozwalającej na identyfikację twojego zamówienia. W tym celu wypełnij poniższy formularz odstąpienia od umowy i umieść go w paczce ze zwracanym towarem.

Wzór formularza odstąpienia od umowy

Movino Sp. z o.o. Sp. K.

92-208 Łódź,

ul. Niciarniana 2/6,

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:…………………………………………………….. Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*): Imię i nazwisko konsumenta(-ów): Adres konsumenta(-ów): Podpis konsumenta(-ów) Data: Nazwa zwracanego towaru: Numer kontaktowy: Numer rachunku bankowego: (*) Niepotrzebne skreślić

Podpis

Jak tylko paczka dotrze do nas i zostanie sprawdzona, zwrócimy Ci pieniądze. Zwrot pieniędzy zajmie maksymalnie 14 dni. Standardowo otrzymasz je w ciągu kilku dniu.

Reklamacje

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o kontakt z naszym biurem pod numerem 668 912 885, bądź przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady e-mailem na adres serwis@movino.pl.

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

Wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu i opisem wady wyślij na nasz adres:

Movino Sp. z o.o. Sp. K., 92-208 Łódź, ul. Niciarniana 2/6


Warunki gwarancji



Gwarancja nie będzie dotyczyła hulajnogi, która jest użytkowana niezgodnie z jej przeznaczeniem, wykorzystywana do zbyt agresywnej jazdy lub narażana na działanie dużych sił zewnętrznych. Hulajnogi są projektowane i wykonane zgodnie z obowiązującymi normami bezpieczeństwa. Należy mieć na uwadze, że poddawanie sprzętu sportowego ekstremalnym siłom zewnętrznym może prowadzić do przedwczesnego zużycia lub zniszczenia części.
Gwarancja nie obejmuje: uszkodzeń spowodowanych nieprawidłowym lub nierozsądnym użytkowaniem produktu, nieprawidłową naprawą, niewłaściwym przechowywaniem, montażem nieoryginalnych części zapasowych oraz mechanicznego uszkodzenia produktu i wywołanej nim niesprawności.
Gwarancji nie podlegają elementy ulegające naturalnemu zużyciu, jak np.: łożyska, stery, uchwyty, griptape.
Wszelkie przeróbki zmniejszają bezpieczeństwo użytkowania oraz spowodują utratę gwarancji.
Uszkodzenia hulajnogi spowodowane wadą produkcyjną zostaną usunięte w taki sposób, aby produkt był sprawny. Reklamacja akceptowana jest jedynie ze wszystkimi oryginalnymi komponentami.

Czas trwania gwarancji


PODEST (6 miesięcy od daty zakupu)
Gwarancja obejmuje – pęknięcia i złamania powstałe na skutek wady produkcyjnej.
Gwarancja nie obejmuje – uszkodzeń powstałych na skutek działania sił zewnętrznych, niewłaściwego lub nadmiernego użycia, grindowania po szorstkiej nawierzchni, elementów ozdobnych (farby, anodowania, naklejek, etc.), osiek, podkładek.
KIEROWNICA STALOWA (3 miesiące od daty zakupu)
Gwarancja obejmuje – złamania i wygięcia kierownicy przez w/w okres trwania gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje – uszkodzeń powstałych na skutek działania sił zewnętrznych, niewłaściwego użytkowania (np. rzucania hulajnogą), elementów ozdobnych (farby, anodowania, naklejek, etc.).
KIEROWNICA ALUMINIOWA (1 miesiąc od daty zakupu)
Gwarancja obejmuje – złamania i wygięcia kierownicy przez w/w okres trwania gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje – uszkodzeń powstałych na skutek działania sił zewnętrznych, niewłaściwego użytkowania (np. rzucania hulajnogą), elementów ozdobnych (farby, anodowania, naklejek, etc.).
Uwaga – kierownice aluminiowe przeznaczone są dla zaawansowanych użytkowników, którzy poszukują najlżejszych kierownic. Na hulajnodze z kierownicą aluminiową należy jeździć umiejętnie i płynnie.
WIDELEC (3 miesiące od daty zakupu)
Gwarancja obejmuje – złamania i wygięcia widelca przez w/w okres trwania gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje – uszkodzeń powstałych na skutek działania sił zewnętrznych, uszkodzeń osi, elementów ozdobnych (farby, anodowania, naklejek, etc.).
OBEJMA (3 miesiące od daty zakupu)
Gwarancja obejmuje – pęknięcie obejmy przez w/w okres trwania gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje – śrub, elementów ozdobnych (farby, anodowania, naklejek, etc.).
KÓŁKA
Kółka są elementem, który ulega naturalnemu zużyciu. Pamiętaj, że kółka hulajnogi wyczynowej narażone są na duże naciski, przez co ich wytrzymałość jest ograniczona.
Gwarancja na kółka dotyczy jedynie przypadków, kiedy poliuretan zszedł całkowicie z rdzenia, a kółka, wyglądają na stosunkowo nowe – mają mniej niż 30% zużycia (3 miesiące od daty zakupu).
Gwarancja nie obejmuje – kółek, gdzie poliuretan tylko częściowo zszedł z rdzenia lub pękł; płaskich miejsc na kółku powstałych na skutek nadmiernego hamowania; uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego lądowania na krawędzi kółka lub jazdy po nieodpowiedniej nawierzchni, łożysk, podkładek oraz tulei.
HAMULEC (1 miesiąc od daty zakupu)
Gwarancja obejmuje – pęknięcia hamulca.
Gwarancja nie obejmuje – uszkodzeń powstałych w wyniku nadmiernego zużycia.


Movino Sp. z o.o. Sp. k., Niciarniana 2/6, 92-208 Łódź udziela gwarancji na towary, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Prosimy o przechowywanie dowodu sprzedaży (mail, paragon, faktura VAT) w bezpiecznym miejscu. Gwarancja lub reklamacja będzie zaakceptowana tylko na podstawie dowodu sprzedaży. W terminie do 14 dni roboczych reklamujący zostanie powiadomiony o przyjęciu lub powodach odrzucenia reklamacji gwarancyjnej.

0