Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zwrotu artykułów można dokonać do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że przyjmujemy jedynie nieużywane produkty.

Aby zwrot przebiegł sprawnie potrzebujemy informacji pozwalającej na identyfikację twojego zamówienia. W tym celu wypełnij poniższy formularz odstąpienia od umowy i umieść go w paczce ze zwracanym towarem.

Wzór formularza odstąpienia od umowy

Movino Sp. z o.o. Sp. K.

92-208 Łódź,

ul. Niciarniana 2/6,

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:…………………………………………………….. Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*): Imię i nazwisko konsumenta(-ów): Adres konsumenta(-ów): Podpis konsumenta(-ów) Data: Nazwa zwracanego towaru: Numer kontaktowy: Numer rachunku bankowego: (*) Niepotrzebne skreślić

Podpis

Jak tylko paczka dotrze do nas i zostanie sprawdzona, zwrócimy Ci pieniądze. Zwrot pieniędzy zajmie maksymalnie 14 dni. Standardowo otrzymasz je w ciągu kilku dniu.

Reklamacje

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o kontakt z naszym biurem pod numerem 668 912 885, bądź przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady e-mailem na adres serwis@movino.pl.

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

Wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu i opisem wady wyślij na nasz adres:

Movino Sp. z o.o. Sp. K., 92-208 Łódź, ul. Niciarniana 2/6

Pamiętaj, że zużycie niektórych elementów, takich jak np.: kółka czy łożyska, jest naturalnym procesem, a nie wadą i nie podlega reklamacji.

0