Najczęściej zadawane pytania

CZY POSIADANIE LOGINU JEST KONIECZNE DO DOKONANIA ZAKUPU?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Możesz dokonywać zakupów bez rejestracji, ale przy kolejnych zamówieniach będziesz musiał ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy.

KIEDY OTRZYMAM ZAMÓWIONY TOWAR?

Zamówienie złożone do godziny 12.00 powinieneś otrzymać w kolejnym dniu roboczym.
Zamówienie złożone po 12.00 powinieneś otrzymać w ciągu dwóch dni roboczych.
Po wysłaniu paczki wyślemy na twój adres mailowy link do śledzenia paczki.
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.

CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ TOWAR Z OPCJĄ WYSYŁKI ZA GRANICĘ?

Tak, jest to możliwe. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

0